Breaking News
recent

Air Asia Kini Terbang Ke Maldives Terus Dari KL

 Air Asia syarikat penerbangan tambang rendah terbaik dunia untuk 6 tahun berturut-turut kini kembali lagi dengan tawaran yang tidak boleh anda tolak. Kini Air Asia terbang terus ke Maldives Daripada KLIA 2.
AIR ASIA TERBAIK DUNIA

 TAMBANG RENDAH

Jika anda bernasib baik, anda boleh mendapat tawaran serendah RM390.00 2 hala sepanjang tempoh promosi. Untuk medapatkan tambang promosi, anda perlu rajin melawat laman web tempahan Air Asia dan mencuba nasib dengan memilih kombinasi tarikh-tarikh dengan waktu tertentu.

SELASA, KHAMIS, SABTU

Penerbangan ke Maldives melalui Air Asia hanya dibuat pada hari-hari tertentu, iaitu Selasa, Khamis dan Sabtu setiap minggu. Dengan jaringan perjalanan yang baru ini, pencinta alam dapat menikmati keindahan tanpa batasan, udara yang nyaman. Keindahan pantai memutih dengan laut menghijau membuatkan sesiapa saja terpukau dan terus ketagih untuk meneroka pulau-pulau disekitar Maldives. Kunjungan ke Maldives tidak lengkap tanpa aktiviti-aktiviti laut seperti snokerling dan skuba diving. Terdapat bot-bot penumpang yang memabawa pelancong dari satu pulau ke satu pulau.

MALDIVES KEPULAUAN 'SYURGA DUNIA'
Maldives merupakan negara kepulauan yang terdiri daripada beratus-ratus pulau batu karang yang indah. Anda kaki melancong, tunggu apa lagi? Jom, Melancong ke Maldives. Tempat tiket anda sekarang di AirAsia
 
sumber : airasia.com
The antz crew

The antz crew

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.