Breaking News
recent

Bagaimana Cara Kami Membuat Duit Dengan Blog

Untuk membuat Blog Memang Mudah. Tapi untuk membuat duit dengan blog bukan sesuatu yang mudah, namum boleh dipelajari. Berikut kami bongkar startegi rahsia yang disimpan kemas blogger-blogger jutawan.

Janji pada kami, anda simpan rahsia ini ketat-ketat.

Untuk menjadi sebuah blog yang hebat dan berdaya saing, blog anda wajib berada pada ranking yang rendah dalam Alexa. Apa itu Alexa? Alexa merupakan sebuah web yang menganalisa dan menilai ranking sesebuah web/blog dalam rangkaian internet dunia. Untuk mengetahui ranking anda, klik sahaja pada Alexa dan masukan alamat web/blog anda. Senang Bukan?

Untuk memudahkan kerja anda dan kerja kami, seorang blogger popular dunia michelleshaeffer
telah mengolah ilmu-ilmu penting untuk menaikkan ranking alexa blog anda dan blog kami dalam bentuk infografik.

Jika anda follow segala ilmu yang diberi dalam rajah di atas, anda semakin hampir menjadi seorang blogger jutawan. Selamat mencuba.
The antz crew

The antz crew

1 comment:

  1. Micro Hair Trimmer – The ultimate razor and a razor
    The Micro Hair Trimmer does titanium set off metal detectors is camillus titanium the Ultimate Razor and a new design, with titanium mens ring a babyliss pro nano titanium straightener perfect balance of durability and comfort. titanium linear compensator Its head has four different colours: Black, White, Green,  Rating: 5 · ‎10 reviews

    ReplyDelete

Powered by Blogger.